Felújítási támogatás egyéni szolgáltatási csomagjaink

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy ezen szolgáltatásainkra a kapacitásaink 95 %-ban megteltek. A szolgáltatásunk vállalási ideje 10 munkanap, onnantól számítva, hogy minden dokumentum nálunk rendelkezésre áll, így kérjük ezzel számolj! Sürgősségi eljárásra már nincs mód, hiszen már mindenkinek sűrgős. Regisztrációt követően keresni fogunk telefonon és egyeztetjük a részleteket/lehetőségeket!

Figyelmedbe ajánljuk Végjáték csomagunkat is, amivel akár te magad is beadhatod a kérelmedet:

Már csak ennyi időd van hátra, hogy hibátlanul beadd az igénylésedet:

Az otthonfelújítási támogatás 2022.12.31-ig igényelhető.

Ha szeretnéd, hogy egyénileg átbeszéljük, átnézzük, összeállítsuk az anyagodat, akkor válassz az alábbi csomagjaink közül. 

Szolgáltatásunkat minden információ és dokumentum rendelkezésre állásától számított 10 munkanapon belül nyújtjuk.  


Válassz a csomagjaink közül:

1. csomag:
Konzultáció

A maximum 1 órás online felújítási támogatás konzultációd keretén belül a te igényed szerint lehetőséged van arra, hogy

  • Előminősítést végzünk: megvizsgáljuk, hogy a jogszabályi feltételeknek hogyan felelhetsz meg, külön kitérve a buktatókra, mely a te célod megvalósítása során felmerülhet.

  • Átnézzük, hogy milyen dokumentációra lesz szükséged: Elküldjük az élethelyzeted szerint szükséges kitöltendő dokumentumokat.

  • Megküldjük a rád vonatkozó MÁK állásfoglalásokat: Csatoljuk neked a téged érintő MÁK állásfoglalás(oka)t, amik kiegészíthetik a rendeletet.

  • Ránézzünk együtt néhány, általad választott maximum 5 már meglévő dokumentumodra (pl. számládra, vállalkozási szerződésedre). A dokumentáció ellenőrzése itt nem teljes körű, maximum 5 általad választottra terjed ki.

  • A konzultáció díja: 44 900 Ft.


2. csomag:
Dokumentum ellenőrzés 

  • Az e-mailben részünkre átküldött (maximum 30 db számlát tartalmazó) teljes dokumentációdat részletesen átnézzük maximum 10 nap alatt, beleértve a kérelmet, nyilatkozatokat, számlákat és kapcsolódó vállalkozási szerződéseket, valamint a számlaösszesítőt is. Az átnézés után e-mailben visszajelzünk arra vonatkozóan, hogy az ellenőrzésünk során bármilyen hibát találtunk-e, ha találtunk, akkor pedig javaslatot teszünk annak javítására. 

  • A dokumentum ellenőrzés csomag díja: 44 900 Ft.


3. csomag:


1 órás online felújítási támogatás konzultáció + teljes dokumentáció ellenőrzés

A maximum 1 órás fenti konzultáció mellett,

  • Dokumentáció ellenőrzést is végzünk: Átnézzük beadás előtt az összes dokumentumodat (pl. számlák, vállalkozási szerződések, kérelem, nyilatkozatok, számlaösszesítő) maximum 10 nap alatt.

  • A konzultáció és dokumentáció ellenőrzés díja együttesen 69 900 Ft.

Az 1. csomag később is kiegészíthető a 2. csomaggal a különbözet, 20 000 Ft megfizetése mellett.

4. csomag (hiánypótlási):

  • A hiánypótlási 4. csomag keretén belül azon ügyfeleket támogatjuk, akik nem velünk adták be a támogatás igénylést (korábban nem vettek részt nálunk konzultáción), de hiánypótlásra szólították fel Őket. Segítünk teljesíteni a hiánypótlást, hogy innentől kezdve már biztosan minden simán menjen a sikeres pályázat megszerzése érdekében. 
  • A fenti 3 csomag esetén nem lesz hiánypótlás, de ha mégis előfordulna, ott természetesen a fenti árak tartalmazzák a hiánypótlásban történő segítségünk díját. 
  • Ez a csomagunk 2022.11.08-tól már nem elérhető!

5. csomag - Megcsináljuk helyetted:


Ha nem szeretnél te bajlódni a felújítási támogatás anyagod összeállításával, és inkább ezt ránk bíznád, úgy ez a csomag neked szól. De nézzük lépésről lépésre mit tartalmaz ez a szolgáltatásunk:
  • konzultációval kezdünk: ahol átbeszéljük, hogy valóban megfeleltek-e minden feltételnek, és segítünk abban, hogy ha a szakikkal "tárgyalsz" számláról és szerződésről, akkor mire figyelj, hogy a végén jó legyen. Itt szívesen segítünk abban is tanáccsal, hogy az adott munkálatot miként kell részleteznie majd, hova kell beírni stb. De a számlát és a vállalkozási szerződést sajnos a nap végén a szakinak (a te és a mi háttértámogatásunkkal) kell kiállítania. Itt a konzultáción szuper, ha már megbeszéljük azt is, hogy mikorra várható a munkálatok vége, ill. mikor szeretnéd benyújtani a támogatást, mert akkor készülünk rád.
  • dokumentumok átküldése: ha kész vagy a munkálatokkal várjuk a számlákat és az adatokat (e-mailben szkennelve, vagy ha úgy kényelmesebb postán is küldheted, akkor majd mi szkennelünk), amivel bele vethetjük magunkat a papírmunkába és összeállíthatjuk neked a teljes dokumentációt. Nemcsak, hogy kitöltjük neked a szükséges nyomtatványokat, hanem ezzel egyidejűleg a kapott számlákat és vállalkozási szerződéseket is leellenőrizzük. Szigorúak vagyunk sokszor, és szeretünk biztosra menni. Vannak eltérések MÁK ügyintéző és MÁK ügyintéző között. Mi a legszabálykövetöbbekre gyúrunk. A dokumentáció összeállításánal azzal számolj, hogy 10 munkanappal vállaljuk standard. Van sürgősségi lehetőség, de ezt jelezd kérlek nekünk.
  • kész dokumentáció: amikor a tanácsadó kollégánk elkészül az anyagoddal, még egyből nem nálad landol. Hanem egy másik kolléga ellenőrzi, amit csinált a te tanácsadód, és ha ő is mindent rendben talál, akkor küldjük neked (maximum 10 munkanapon belül).
  • beadás: beadni te fogod tudni. Ha postán vagy kormányablakban szeretnéd, akkor aláírásod után tudod eljuttatni a megfelelő helyre a kész dokumentációt. Ha online adnád be ügyfélkapun keresztül, akkor pedig csak annyi a dolgod, hogy a visszaküldött kitöltött dokumentumok alapján az adatokat berögzítsd a rendszerbe. Ügyfélkapus jelszót nem kérünk el tőled, hiszen azzal a fél életedhez hozzá tudna bárki férni. És mi az adatbiztonságot nagyon komolyan vesszük, ezért bízzuk rád a végén ezt a beküldést. 

Ha korábban már részt vettél konzultáción, akkor annak a megfizetett díját figyelembe vesszük ezen csomag esetén. Tehát a különbség megfizetése mellett élhetsz ezzel a szolgáltatásunkkal. 

  • A Megcsináljuk helyetted (5.) csomag díja a számláid mennyiségétől és attól függ, hogy a dokumentumok szkennelése a mi feladatunk lesz-e:

Az egyéni szolgáltatások esetén a jelentkezéskor érvényes díjszabás alapján dolgozunk, függetlenül attól, hogy mikor kerül sor a szolgáltatás igénybevételére.

A konzultációk kizárólag a vissza nem térítendő támogatás buktatóit és lehetőségeit elemzik, teljesen elkülönülnek mindenfajta hitelközvetítői tevékenységtől vagy banki terméktől. Ez a vissza nem térítendő támogatáshoz kapcsolódó szakértői konzultációnak a munkadíja, amiről a partner cégtől természetesen számlát is kapsz!

A tapasztalatunkat és tudásunkat a 2020 októberében indított Facebook csoportjainknak köszönhetjük, ahol mára több mint 120 000 tag kérdéseire válaszoltunk és naponta több mint 500 hozzászólás keletkezik, így az összes állásfoglalást lehetőségünk volt összegyűjteni archiválni és a tagok számára kiértékelni.

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy egyéni szolgáltatásaink során az átadott dokumentumok és információk alapján a szolgáltatás igénybevételének a napján végezzük az ellenőrzéseket. A sikeres támogatás megszerzésére garanciát nem tudunk vállalni. A feltételeknek a benyújtás pillanatában szükséges megfelelnie az igénylő(k)nek.  

Kérjük, hogy az alábbi űrlapon add meg adataidat, ha szeretnéd igénybe venni az egyéni szolgáltatásunkat. Ezt követően pedig  3-5 munkanapon belül telefonon  felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a további részleteket egyeztessük:

Az űrlap elküldésével elfogadod az adatkezelési tájékoztatónkban foglaltakat. 


AJÁNDÉK Felújítási támogatás A-tól Z-ig csomag a konzultációk mellé

A konzultáción résztvevők ajándékba megkapják a Felújítási támogatás A-tól Z-ig csomagot az e-book-kal, oktatóvideókkal és beadási segédletekkel együtt. 


AJÁNDÉK 30 000 Ft értékű MAPEI kupon a konzultációk mellé

Ha most jelentkezel, akkor a konzultációt követően küldünk neked egy 30 000 Ft értékű MAPEI vásárlási kupont*, amit felhasználhatsz a felújításhoz szükséges építőanyagok megvásárlására ezekben a kereskedésekben:

Így az 1-es és 2-es csomag konzultáció gyakorlatilag nem kerül neked semmibe, hiszen a felújításhoz szükséges anyagok megvásárlása esetén ezt az összeget le is vásárolhatod, így a tanácsadást AJÁNDÉKBA kapod tőlünk!

*A kupon részletes leírása és beváltás feltétele: a konzultációt követően 3 db 10 000 Ft értékű névre szóló vásárlási kupont küldünk azon ügyfeleknek, akiknél megvalósult az online konzultáció és befizették a konzultáció díját. A kuponokat a kupont elfogadó kereskedésekben lehet beváltani.
500 000 Ft értékű vásárlás után lehet beváltatni 1 db 10 000 Ft értékű kupont. Így, ha valaki 1 500 000 Ft értékben vásárol az adott kereskedésben, akkor tudja beváltatni 30 000 Ft értékű kupont A vásárlásnak Mapei terméket is tartalmazni kell.